KALİTE POLİTİKAMIZ
16 Haziran 2021

KALİTE VE GÖZLEM BİRİMİ POLİTİKASI




1-Tüm sağlık tesislerimiz; iş sağlığı güvenliği, tesis güvenliği, hasta ve çalışan güvenliği kapsamında gerekli önlemleri alarak oluşabilecek sorunlar  karşısında ve belirlenen süreçlerde aktif, hızlı çözümler oluşturmak.


2.  Çalışanlarımız, hasta ve hasta yakınlarımızın memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için yapılan faaliyetleri sürdürmek.


3.   Etik değerler ile sosyal sorumluluğunun bilincinde, insan onuruna saygılı, çevreye duyarlı çalışanları ile her türlü iletişim ve paylaşıma açık bir yönetim anlayışı sergilemek.


4.  Verimlilik ve Kalite sürecinin izlenebilirliğini sağlamak amacıyla rehber doğrultusunda yerinde değerlendirme yapmak.


5.  Maliyetleri düşürerek güvenilir kaliteli hizmet sunumunu yönetimsel olarak gerçekleştirmek.


6.   Çağdaş teknoloji ve profesyonel kadrolar ile bilimsel ve etik ilkelerden ödün vermeden çalışmak.


7.   Sağlıkta Ulusal Akreditasyon Sisteminin ilgili sekreterliklerde ve bağlı sağlık tesislerinde etkin, verimli ve gelişime açık şekilde uygulanmasını sağlamak.


 8   Toplam Kalite Yönetim sürecinde  sürekli eğitimi destekleyerek her bir çalışanının lider olduğu iş tatmini yüksek güvenli hizmet sunum alanları yaratmak amacıyla ulusal ve uluslararası kongre, seminer ve yayınlara katılımı sağlamak.