T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Rize İl Sağlık Müdürlüğü Çayeli İshakoğlu Devlet Hastanesi

T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI
Rize İl Sağlık Müdürlüğü Çayeli İshakoğlu Devlet Hastanesi

Facebook Twitter Google Plus Linkedin

Refakatçi Kuralları

Güncelleme Tarihi: 17/12/2018

ZİYARETÇİ UYGULAMALARI

           Hastanız hastanemizde yatarak tedavi gördüğü müddetçe misafirimizdir. Ziyaretçi kurallarına uymanız hastanız için önem taşımaktadır.

©      Hastanemizde hasta ziyaretleri her gün 12.00-14.00 ile 17.00-20.00 saatleri arasında yapılmaktadır.

©      Her hastanın kendi sağlığına özgü diyet ve yiyecek kısıtlamaları vardır. Bu nedenle (hastanın hekimine, hemşiresine danışmadan) dışarıdan yiyecek içecek getirmeyiniz.

©      Hasta odalarında bulunan televizyonların doktor vizite saatlerinde ve gece 22.00’ den sonra kapatılması veya ses seviyesinin azaltılarak izlenmesi gerekmektedir.

©      Hizmetlerimiz ile ilgili her türlü görüş, öneri ve şikayetlerinizi koridorda bulacağınız dilek, şikayet ve öneri kutularına atabilirsiniz.

©      Çocukların vücut direnci büyüklerden daha zayıf olduğu için hasta ziyaretine gelirken 12 yaşından küçüklerin getirilmemesi rica olunur.

©      Yatış sırasında hastaya ait değerli eşya ve nakit paranın hasta yakınına veya refakatçiye teslim edilmesi gerekmektedir.

Hastayı ziyarete gelirken hastaya kitap, gazete,hijyenik bakım ürünleri (kolonya, kağıt peçete, kağıt havlu, kağıt mendil, çiçek ve çocuklara zararsız oyuncaklar) dışında hediye getirilmesi yasaktır.

 

 

 

REFAKATÇİ UYGULAMALARI

©      Hastaya refakatçi gerekip gerekmediği hastanın hekimi tarafından belirlenir ve refakatçi bir kişi ile sınırlıdır.

©      Hastanın refakatçisi, kalmasına karar verilir ise, servis sorumlu hemşiresi tarafından hasta yakınına refakatçi kartı verilir.

©      Refakatçi; hastane içerisinde sol yaka üzerinde refakatçi kartını bulundurmak zorundadır.

©      Refakatçi değişimi yapılacak ise, hastanın hekimi ve servis sorumlu hemşiresi haberdar edilerek değişim yapılabilir.

©      Refakatçi; hastanın bakımına izin verilen ölçüde yardım eder.

©      Hastanın bakımı ve takipleri konusunda sağlık personeline bilgi verilir.

©      Refakatçi hastanenin koyduğu tüm kurallara uymak zorundadır.

©      Hasta odasında tespit ettiğiniz arıza ve benzeri sorunları servis hemşiresine, yada 2102 no’lu telefondan hastane müdürlüğüne iletiniz.

©      Hastane Santral Telefon No:

©      (0464) 532 50 63 - 64